PENGAJARAN...!!! VIDEO Polis Memberkas Seorang Lelaki Mengamuk didalam Mc Donald Dengan Cota Elektrik


Kejadian ini berlaku di McDonalds dan ia menunjukkan seorang lelaki yang khayal dan dalam pengaruh dadah. Seluruh kejadian telah direkodkan pada kamera telefon pintar dan ia menunjukkan lelaki itu cuba untuk membuat kekecohan serta melawan pihak polis, Di mana dia mendapat kejutan pistol elektrik jke seluruh tubuhnya. Ini semua dilakukan yang dalam usaha untuk menghentikan lelaki itu daripada menjadi bahaya kepada orang lain.

Selepas beberapa minit, lebih ramai lelaki polis tiba dan pada akhir video ini terdapat empat daripada mereka di tempat kejadian. Lelaki itu ditahan dan mereka menggari tangannya semasa dia di atas lantai. Pada akhir video dia kelihatan mempunyai darah menitis ke bawah dadanya dan dia mempunyai darah di kepalanya juga, tetapi pada masa yang sama, pihak polis tiba di tempat kejadian tidak lama selepas mereka dipanggil untuk menyelesaikan keadaan.

Entri ini bukan untuk menunjukkan kehebatan perakam video ini....tetapi untuk menunjukkan bertapa bahayanya apabila seseorang itu berada di bawah pengaruh dadah atau alkohol, jadi elaklah kita dari benda-benda yang memudaratkan kesihatan kita....

0 Response to "PENGAJARAN...!!! VIDEO Polis Memberkas Seorang Lelaki Mengamuk didalam Mc Donald Dengan Cota Elektrik"

Post a Comment